Kostlivci





Od doby co se snažím napsat každý týden jeden článek do blogu, mi přibývá nejenom nápadů, ale i kostlivečků . Určitě pro mě tyto zahrabané věci nejsou ničím nepříjemným, ale měla bych je dodělat. Poté se mohu pustit do nových věcí, na kterých se něco nového naučím.

KOSTLIVEC ČÍSLO  1
Je to snad moje nejstarší nedodělané dílko asi z roku  2004. Obraz jsem začala malovat z fotografie lilie  pořízené v Liberecké botanické zahradě.  Vím, že tenkrát jsem se tak nakrkla na tempery, které po zaschnutí mi vždy mění barvu. Pro tvorbu jsem si zvolila tónovací barvy do latexu.  Tento obraz nadále žije svým životem. Již rok je vyndaný z tzv. skříně a straší na mém pracovním stole, že jej dodělám. 


KOSTLIVEC ČÍSLO 2
V době kdy jsem ještě byla v technice patchwork spíše začátečníkem, jsem se nebála žádné výzvy. V roce 2010 jsem se zúčastnila akce MOŘSKÝ SWAP. Co je to SWAP se dočtete zde. Deka dodnes není zkompletovaná, jelikož jsem celá léta netušila jak s bloky naložím.

KOSTLIVEC ČÍSLO 3
V roce 2012 jsem se pustila do šití přehozu technikou magické dlaždice. Při této technice se musí rozřezat a zase spojit celkem min 9 čtverců, já na  velkou deku měla 24 kusů.  A proto mi zůstala nesešitá ještě jedna sada čtverců. Deku z první sady si můžete prohlédnout zde

KOSTLIVEC  ČÍSLO 4
Korálkový náramek 2014. Na jedné z hodin břišního tance mě zaujal náramek, který měla na zápěstí lektorka. Tak jsem trochu zabrouzdala po internetu a pustila se do náramku na korálkovém stávku. Tento stávek je z Tchibo a trochu mi nevyhovují bočnice, špatně se tam manipuluje s jehlou. To je možná důvod, proč jsem náramek nikdy nedodělala.
KOSTLIVEC ČÍSLO 5
Jediný ubrus, který mám, je již hodně starý a už se rozpadá. A tak jsem se pustila do háčkovaní nového ubrusu na konferenční stolek. Je háčkovaný z příze Anchor. Leží zapomenutý již 4 roky v šuplíku,  protože nemohu najít návod. Asi se bude zase párat.   
KOSTLIVEC ČÍSLO 6
Aplikace sova a kočka - jedná se o projekty na kterých jsem vysvětlovala techniku aplikace a techniku šití čtverců. Bohužel tyto povedené patchworkové prácičky se už nesetkali s finálním dokončením. Návod na aplikace sova- zde.

Aplikace sova
Kočička ze Švadlenky
KOSTLIVEC ČÍSLO 7
Na přelomu roku 2016 a 2017 jsem měla nápad na pletenou čepici dle nejnovější módy laděnou do peruánských barev. Návod jsem našla zde. Dokončit ji budu muset na letošní zimu, jinak budu muset zase párat. K dokončení stačí pouze podšití flísem, aby ušanka držela lépe tvar.
KOSTLIVEC ČÍSLO 8
Při hledání inspirace na tvoření s dětmi, mě napadlo je naučit dělat vyškrabávané obrázky. Inspiraci pro svoje dílko jsem našla zde.






Komentáře